Bezoekersteller

donderdag 12 januari 2012

Stukje van Liniaal

Vandaag zag ik in mijn ooghoeken een groen licht schitteren. ik draaide me om en zag dat een stukje van een liniaal verstoten was van de rest en afgebroken was. het lag eenzaam op de grond. eenzaam en doorzichtig. en groen... het kan trouwens ook andersom zijn geweest. misschien had dit stukje liniaal geen zin meer om de rest van zijn leven aan die andere 26 centimeter vast te zitten, en heeft hij zichzelf losgebroken... het is allemaal mogelijk!
Wat het verhaal ook is geweest; ik vind het doodzonde. het ziet eruit alsof dit een best coole liniaal is geweest. ik bedoel, kijk dan naar hem, met zijn coole rekenmachine-cijfers, zijn doorzichtige groene kleur, en... zijn krasjes. oké, dat was een nadeel. maar 2 tegen 1, dus de voordelen staan voor!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten