Bezoekersteller

donderdag 2 januari 2014

3 Batterijen

Voordat ik dit bericht begin, wil ik alle mensen die dit lezen een gelukkig 2014 wensen!
Ik heb in het nabije verleden een aantal dingen op straat gevonden, maar ik had geen zin om ze op mijn blog te zetten. Dus, nu het nieuwe jaar is aangebroken, zal ik om te beginnen over een periode van nu tot binnenkort de verlate vondsten alsnog publiceren.
De eerste vondst die ik wou laten zien bestaat uit drie AAA 1,5 V batterijen (niet oplaadbaar overigens).
Eigenlijk waren er 4 batterijen, maar de vierde zag er zo verroest uit dat ik die toch maar op zijn plek heb laten liggen. Ik heb ook nog niet getest of deze batterijen nog bruikbaar zijn, maar gezien ze op straat lagen en ze qua uiterlijk niet meer op hun hoogtepunt zijn, denk ik dat ik dat ook maar achterwege ga laten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten