Bezoekersteller

dinsdag 20 september 2011

Fietsketting

Deze Blog gaat over allemaal dingen die ik op straat vind.
ik kwam op het idee doordat ik laatst een van mijn eerste vondsten deed. ik zal hem zo laten zien.
iedere keer als ik iets raars op straat vind (wat best vaak gebeurt) zal ik het op deze blog zetten.
best wel nutteloos, maar je moet nu eenmaal iets hebben om je vrije tijd te gebruiken, en mijn manier om deze tijd te besteden is door dingen op internet te zetten die bijna niemand interesseert!
behalve jij dan, want aangezien je dit nu aan het lezen bent, vind je het wel interessant... of niet soms?
hoe dan ook, het is jouw keuze of je deze blog gaat lezen. dit is trouwens mijn eerste vondst:
 Vraag me niet hoe het daar op straat terecht is gekomen. je zou verwachten dat een stukje fietsketting niet zomaar van de tandwielen af floept. maar zoals je (misschien) kunt zien is dit stuk fietsketting wel flink geroest, dus waarschijnlijk is het niet afkomstig van een twee dagen oude fiets...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten