Bezoekersteller

donderdag 22 september 2011

Moertje

Wat je aan de titel a wel kan zien is dat de vondst van vandaag niet echt heel bijzonder is.
Maar ik maak me nu wel ergens zorgen over... Vallen die fietsen van tegenwoordig soms sneller uit elkaar? ik heb nu al een stukje fietsketting gevonden, een reflector die waarschijnlijk van een trapper afkomstig is, en nu ook al een moertje die waarschijnlijk uit het stuur komt! Hopelijk heb ik niet zo'n fiets...
hier is het moertje waar we het over hebben.
Eigenlijk hoort dit moertje niet op deze blog, omdat hij niet helemaal op de straat lag... eigenlijk heb ik hem gevonden in de fietsenstalling voor mijn school. Wat nog een bewijs is dat het moertje waarschijnlijk uit een fiets komt! ...wat denk jij? wordt de vondst van morgen ook een fietsonderdeel?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten