Bezoekersteller

zaterdag 8 oktober 2011

Knoopje

Eigenlijk was het knoopje van vandaag de vondst van gisteren... maar omdat ik gisteren meerdere dingen gevonden heb, dacht ik: mooi! dan heb ik ook nog wat om te posten in het weekend! maar ik heb ook wel iets bijzonders dat wel vandaag is gebeurd. of eigenlijk net voordat ik dit bericht schreef. kijk maar eens:
Een super heldere dubbele regenboog! hij was te zien net voordat ik dit bericht schreef. maar wat ik bijna vergeten ben bij het schrijven over deze prachtige regenboog, is dat we het eigenlijk hadden over een knoopje. hier is ook nog een foto van het knoopje.
Een zwart beschadigd knoopje met vier gaatjes in het midden. Oh ja, en ook nog met zand in de gaatjes. niet helemaal zo goed als nieuw dus...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten