Bezoekersteller

woensdag 12 oktober 2011

Voetbalshirt Sleutelhanger

Als je zo deze titel leest... zie ja dan als eerste een voetbalshirt voor je, of zie je een sleutelhanger?
Om het ware beeld te zien moet je het allebei zien! de vondst van vandaag is namelijk een sleutelhanger in de vorm van een voetbalshirt.
En voor degene die het wilden weten, Nee. ik ben niet voor SC Heerenveen.
...hmmm... nu ik er zo bij nadenk... eerst maakte ik me zorgen over de fietsen van tegenwoordig omdat ik zoveel fietsonderdelen vond, maar nu vind ik steeds minder fietsonderdelen! misschien lezen de fietsenmakers deze blog wel en dachten ze; hmmm... Laten we onze fietsen even verbeteren! dat zou tenminste wel een verklaring zijn waarom ik zo weinig fietsonderdelen meer vind...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten